نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
13865
-
الف
+

«علی شادمان» بازیگر سریال «کیمیا» را بیشتر بشناسید + تصاویر

در این گزارش با «علی شادمان» بازیگر سینما و تلویزیون ایران بیشتر آشنا خواهید شد.

به گزارش آی فیلم2، «علی شادمان» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران در تاریخ 4 قوس(آذر) 1375 در ایلام به دنیا آمد.

وی فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی می باشد و با حمایت خانواده اش اولین بار در سال 1385 در سن 10 سالگی با بازی در فلم «میم مثل مادر» بازیگری را شروع کرد.

«علی شادمان» برای بازی در این فلم برنده جایزه بهترین بازیگر کودک در سی و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فلم رشد شد.

وی بعد این فلم در «صدسال به این سالها» اثر سینمایی از «سامان مقدم» نقش آفرینی کرد، سپس در سال 1387 با سریال «سرزمین کهن» وارد تلویزیون شد.

«علی شادمان» در نقش جوانی «شهاب حسینی» به مدت دو سال یعنی از 13 تا 15 سالگی مصروف نقش آفرینی سریال «سرزمین کهن» بود.

وی در خصوص بازی خود در این سریال در مصاحبه ای گفته است: سخت‌ترین کارم در این مدت سریال «سرزمین کهن» بود کـه 2 سال زمان برد و در تمام این 2سال هر روز ساعت 6 صبح باید می‌رفتم سر لوکیشن و تا غروب یا شب کار ادامه داشت و شب‌ها کـه بـه خانه برمی‌گشتم، معلم خصوصی می‌آمد تا درس‌ها را با او کار کنم و بعد از آن شام می‌خوردم و مرور درس‌ها را داشتم.

شادمان با سریال «کیمیا» در سال 1394 در نقش «کیوان پارسا» در کنار «مهراوه شریفی نیا» به شهرت رسید.

سریال پربیننده «ماه و پلنگ» ساخته «احمد امینی» در سال 1395 اثر تلویزیونی دیگری بود که «علی شادمان» در آن به خوبی ایفای نقش کرد.

او در این سریال در نقش «سهیل» پسر حاج صنعان نعیمی به خوبی  ظاهر شد و بازی خوبی از خود به جای گذاشت.

«سهیل» پسری است که بدون داشتن لیسنس رانندگی می کند و به صورت اتفاقی در یک سانحه ترافیکی باعث کشته شدن یک تازه داماد می شود و داستان از همینجا آغاز می شود.

«علی شادمان» با توانایی و مهارت بالایش سال بعد برای بازی در سریال تلویزیونی به نام «دیوار به دیوار» ساخته «سامان مقدم» در نقش «ارمان خلیل زاده» انتخاب شد.

این سریال داستان پنج خانواده را روایت می‌کند که به دلایلی مجبور می‌شوند سه ماه در یک خانه با یکدیگر زندگی کنند. این پنج خانواده پیش از این هیچ آشنایی با یکدیگر نداشته‌اند و در یک روز، بنا به اتفاقی، مجبور می‌شوند با هم زندگی کنند.

ویلایی ها (1395)،اروند (1394)،یتیم خانه ایران (1393)، ساکن طبقه وسط (1392)، رؤیای سینما (1390)، کلانتری غیرانتفاعی (1387)، زمانی برای دوست داشتن (1386)، مردن درآب مطهر(1398) و شنای پروانه1398) از جمله آثار سینمایی آقای شادمان می باشد.

از آخرین آثار سینمایی وی می توان به «مردن در آب مطهر» ساخته «برادران محمودی» اشاره کرد که در این فلم کرکتر جوان افغانستانی بر عهده دارد که همراه دیگر دوستانش تصمیم به مهاجرت به اروپا را می گیرد و هرکدام از رویاهایشان برای مهاجرت می گویند.

وی در مصاحبه ای درمورد شغل آینده اش گفته است: هميشه كارگردانی و نويسندگی برايم جذاب بوده اما دغدغه اصلی ام بازيگری است. در دانشگاه کارگردانی خوانده ام و می خواهم کارگردان شوم، اتفاقی که خیلی دور از ذهن نیست.

افتخارات: 

  • بهترین بازیگر کودک برای فلم «میم مثل مادر» در سی و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فلم رشد(1386)
  • جایزه ویژه جشنواره سینه‌کید هلند برای فلم «زمانی برای دوست داشتن»(1387)
  • پروانه زرین بهترین بازیگر کودک و نوجوان برای فلم «زمانی برای دوست داشتن» در بیست و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فلم های کودکان و نوجوانان(1387)
  • پروانه زرین بهترین بازیگر کودک و نوجوان برای فلم «رؤیای سینما» در بیست و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فلم های کودکان و نوجوانان(1390)

گفتنی است سریال «ماه و  پلنگ» با بازی آقای شادمان پیش تر از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است و اکنون سریال «کیمیا» هر شب ساعت 21 به وقت تهران و کابل و ساعت 21:30 به وقت تاجیکستان با نقش آفرینی وی از این کانال تلویزیونی نشر می شود.

بیشتر بخوانید: 

دانلود سریال «ماه و پلنگ» 

دانلود سریال «کیمیا»

م ح

نظر شما
ارسال نظر